Blingat hjälmen

Ja det har jag gjort.. Har ju min nya Charles owen/Jw wellington classic sen i sommras och den stormtrivs jag i. Snygg är den också!

Den gamla hjälmen används inte så mycket längre så jag tänkte att jag kunde göra om den litegrann. Är inte hela världen om det skulle bli fult eller om jag misslyckas, men tycker nog att resultatet blev bra ändån. Roligare nu än var den var från början iaf :)

Min nuvarande hjälm, bästa av dom bästa <3


"Gamla hjälmen" ÖB hjälm som jag också kallar det xD



Resultatet blev rött blingbling (vågade inte göra ngt mer om det blev fult. får ha det såhär till en början iaf, men det är ju inte särskilt mycket)



Kom gärna med förslag på hur jag kan ändra på det ;) Har massa olika färger på blingblinget här hemma.


// Julia


Kommentarer
Postat av: jjuliah

om jag var du så skulle jag blinga runt rosetten bak på charles owen hjälmen :D

För det ska nämligen jag göra också hihi, med ljusrosa ;)

fin blogg btw! & fina hästar ((:

2010-12-29 @ 10:25:56
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0