Charlies REA!

Wohoo! idag stack jag, pappsen och mina syskon till jnkp för att shoppa lite grann.. Tvingade med de för det är mellansdagsrea hos Charlies häst och hund, Yiha!

Först gick vi lite på A6 och Ikea. Därefter spenderade jag 40min inne hos Charlies och hittade maaaaasssa snyggt! ;O tyvärr är man ju inte gjort utav pengar så jag fick vela lite mellan vissa prylar. Iaf hade de superbra reapriser på Kingsland kläder. Köpte en Kingsland väst + mössa, väldigt bra pris må jag säga! Hade inte med mig alla julklapps pengarna (klantigt) så det blev "bara" det den här ggn. Fast det är inte så "bara" för mig för jag är skeetanöjd med mina köp.

Clifden fick för övrigt lite vila idag.. var -23 på morgonen, Brrrrr. Sen gick timmarna i Jönköping med, men han förtjänar lite vila. Åkte ut till stallet vid halv 18 och släppte in alla de små liven.

Kameran är förståss glömd i stallet nu när jag ville plåta mina nya grejjer. Får bli google bilder sålänge..




 
Gossig mössa <3 Kommer leva lyckligt med dethär nu x)

// Julia

Kommentarer
Postat av: ♥ Thea

Så sWeEt. Kingsland saker är awesome, :)

2010-12-29 @ 08:28:32
URL: http://taow.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Jättefin blogg! Allt bra med dig? :)

2010-12-29 @ 12:50:07
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0