Dagen innan Julafton.

Tänk att det är Julafton imorgon! tiden har gått sjukt snabbt.

Slutade skolan igår vid 10 tiden. Därefter gick jag och några kompisar till stan för att inhandla de sista julklapparna. Gick på stan i 6½ h! Men alla hittade sina julklappar och var nöjda och belåtna. Vi lunchade på Sunrise (eller rättare sagt jag och ulrika), Jessica och Thea var inte så förtjusta i nudlar o wook. Vid slutet av dagen stack vi hem till Thea och kollade på filmen "låt den rätte komma in".

.........................................................................................................................................................................

Idag åkte jag ut till Clifden vid halv 3 tiden. Efter att jag hade mockat och fixat Clifden red vi ut i skogen en runda. Red mot Persö (ridklubben) och vände. Var en ganska lagom runda på 1h och 10min ungefär.

Efter ridturen fixade jag det sista och åkte hem igen vid 18 tiden. Väl hemma åt jag lite och sedan pyntade jag och lillebror granen. Blev jättefin. Mamma har gjort massa gott julgodis. Vid denna tiden imorgon har jag nog precis öppnat alla julklapparna.

 

Gamal bild från film.

// Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0