Hallå i stugan!

Nyss hemkommen från stallet nu. Det är så sjuuktmkt snö!! (känns som det är det ända jag skriver om i bloggen) Men det är verkligen extremt.

Idag blev det en runda mot galoppbacken uppmot skedshult. Jag red barbacka med mysigt täcke på clifden. Han var pigg och kry, satt kvar fast att han hade krut i brallan. I galoppbacken tog jag en luuugn galopp och allt va så bra tills candra ocg cloé flög förbi en i rasande fart! Då va det inte lätt att hålla in clifden inte^^ Jag är nöjd med honom och det var som sagt en mysig tur.

Efteråt mockade jag och allt såntdär + puttsade igenom hans grejjor. Imörra blir det barbacka dressyr i paddocken hade jag tänkt mig.



Bethzone och Jessica, Jag och Clifden, Klubbhoppning i september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0