Julias önskelista 2010!

Tänkte ladda upp en liten "önskelista" av några utav dem sakerna jag önskar mig i julklapp. en del är något som går under "vill ha" och en del "behövligt".

Ryktlåda + Nya borstar (Emil klampade stönder min) x)

 

Swarowski pannband


Fårskinns benskydd



Victoria's ridbyxa



Stövelstrumpor, (jacson, kl, celeste stein ) bästa som finns! <3




Clifdens önskelista:

*Tjockare vintertäcke
* Vattenhink

Har redan inhandlat hans julklappar, Tomten var snäll i år. Clifden kommer få hela önskelistan + Nya söta manroetter (Har en hel samlig, haha)





(Han har redan grimman på bilden som matchar täcket, är inte riktigt samma täckte som på bilden men närmsta jag kunde hitta. Manrosetterna på bilden har jag redan + massa enfärgade, får se om jag kan hitta några nya som jag inte har :P)


// Julia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0