Rösta till årets häst på vedbände!

Som jag inte nämt på bloggen tidigare är Clifden inte min egna ponni. Jag hyr honom från vedbände (känt som vedbände ridläger). Har hyrt 2 st andra ponnisar därifrån Flipp och Phantom. Flipp som jag hade i 7an och Phantom i 8an och nu Clifden i 9an. Att jag bytt runt hästar varje år är för jag helt enkelt blivit för lång på dom. Flipp va bara en maxad B-ponny, Phantom maxad C-ponny och Clifden är D-ponny:)

Iaf så har vedbände gård en tävling på slutet av varje år, vem som blir årets häst! Tycker ni kan hjälpa mig att rösta på Clifden eller någon utav dom andra Flipp eller Phantom, så skulle jag bli glad. Är inte ute efter att vinna men inerst inne är jag en tävlingsmänniska och skulle vara kul om dom iaf får hem några röster:)

Man kan rösta efter 24h igen, kan hända att man måste skriva in sin mailaddress och acceptera den i mailet pga. att man helt enkelt har kommit på att man kan fuska om det bara räcker med att klicka.

Så in på vedbändes sida (www.vedbande.nu) och rösta till årets häst! ni kan ju även passa på att kolla ridläger datum och bilder om ni är sugna på ett trevligt ridläger i sommar!

http://www.webvoter.net/en/vote.cgi?id=82370&language=1&page=0






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0