Veckans häst v 48

Veckans häst vecka 48 är Nala !!



Nala var min ridlägerhäst sommaren 2008 på ullvad ridläger. Hon var ett c-ponny sto. Hon hade inte jättestor utstrålning men hon var en trygg läromästare. Hon var smidig och snabb. Nala var den första hästen jag hoppade 1m med! Det var en otrolig känsla. Han ja aldrig lära känna Nala under de tio dagarna så mycket som jag ville så efter lägret så pratade jag med min mamma som lovade att hon skulle kolla om vi fick hyra Nala under vintern! Jag gick runt som moln hemma och väntade på ett besked. Tillslut fick ja reda på att hon skulle få komma hem till mig och bli min första "foderhäst". Sedan hände de om inte fick hända. Nala var inte försäkrad så mamma och pappa ångrade sig så jag fick int ehem Nala . Det kändes som jag aldrig skulle bli lycklig igen efter det men kolla de blev jag och jag är jätteglad att jag fick de där dagarna tillsammans med Nala sommaren 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0