Dagen!

Hejsan! länge sedan, fyyy på mig (oss).

Idag har skolan varit väldigt slapp, gick till gymnasiet och lyssnade till lite olika program. Börjar känna mig säker på vad jag ska välja nu iaf. Slutade redan kl 11! Därefter åkte jag hem och tog en promenix med hunden, sedan åkte jag vidare ut till stallet.

Clifden har blivit klippt nu! :) eller typ 5 dagar sedan. Blidde en spårklippning så nu slipper vi allt pälsjobb. Jag red på ängen idag (som vanligt) nej, men ute red jag hela helgen och finns bara ängen som andra alternativ. Clifden var piggeliiin! Men han skötte sig super :)

Veckans planer blir;

Tuffa på med hästen i skogen och på ängen, kanske paddocken om det är OK där. I helgen tänkte jag och candra rida över till persö och hoppa i ridhuset. Har inte hoppat på minst 2 veckor :( Buhuu! Clifden saknar det också.

Hoppas ni blev nöjda med lite uppdatering.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0