Fredag

Hemma från skolan! Äntligen helg. Känns underbart. Hade tänkt hinna med en del i helgen. Tvätta Cloés täcken ( endel iallefall) samt plocka och röja undan saker som likväl kan stå i skåpet på den övre delen av stallet. Kom hem sent från stallet igår p.g.a att Josefin Cloés nya medryttare och jag diskuterade och pratade och det tar ju ett tag. Som en annan i mitt stall sa de är lättare att säga sakerna som hon inte ska göra! en annan sa mycket enklarna att ta hand om min häst! Man blir ju lite tagen när man hör vuxna människor berömma en tonåring.. Likadant i tisdags när en sa att ja och Julia har de klart mest renaste och bästa bäddarna i våra boxar. De lönar sig att inte slarva människor! Men iallefall ska väl ta mig en liten fika och lite nu innan jag och Julia drar oss ut till Cloé och Clifden för att rida runt svansjön. Kanske tillåter underlaget lite galopparbete idag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0