Ridning på fältet

Vaknade och konstaterade att det fortfarande var snö ute. Älskar verkligen snön den gör mig positiv och glad. Endå var det inte ritkigt min dag tydligen.Idag funkade verkligen ingeting! Var redan sur när jag anlände till stallet och Cloé visade upp sin sämsta sida. Ignorerade allting jag krävde av henne. bara travade runt tom i handen. Fick liksom ingen kontakt hur mkt ja än bad om det. aja Det blir väl bättre hoppas jag på. Gav mig inte idag utan arbetade på en åtta och ställde och gjorde mycket framdelsvändningar men som sagt varje dag kan ju inte vara den bästa. Känndes iallefall som båda va rejält trötta när vi lunka tillbaka till stallet. Blev stallmöte efter ridningen! Julia har ju lagt upp ett väldigt rakt och fint inlägg om det precis nedanför.Jag och Julia tog det lungt hem gick mkt och trampade på i våran egna takt med cyklarna! Mycket att prata och diskutera nu när hon är ute på praktik i en vecka.


Universums tråkigaste bild men hon förtjänar inte
en finare! ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0