8 Februari

Idag var en helt simpel dag. Vaknade med huvudvärk som vanligt. Tryckte i mig en lätt frukost och tvinga mig iväg till skolan. Det va bokstavligt talat snöstorm så fick skjuts av min snälla mamma. Iskolan var det ju dags för nationellt prov och allt med. Känndes rät okej hoppas det gick okej också. Sedan va resten av skoldagen precis som den brukar. Tog med mig älsklingen hem efter skoldagens slut så vi kunde myspysa lite innan klassmötet som jag skulle delta i. Alla hade olika åsikter , alla bra på olika vis. Orkar inte babbla upp alla här. På hästfronten så red Josefin Cloé idag. Hoppas verkligen det gått bra. Skönt med lovet som väntas nu med. Det blir ridhuset mestadels av dagarna troligtvis. Cloé måste verkligen komma igång eftersom det nu går cirka 50 min på att bara få henne lösgjord. Väldigt illa om man tänker efter. Hon va ju i så fin form i sommras. aja de kommer snart igen ska ni se. Imorgon blir jag hemma eftersom allt skolarbete tar död på mig. Undrar om det är en giltig anldning att vara hemma från skolan för.? Blir väl lite variende inlägg här på bloggen om ni har tur.

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0