drömmar

Ibland som nu när jag sitter och kollar runt och tänker så slog det mig. Vad vill jag igentligen med min ridning? I grund och botten rider jag såklart för att det är så härligt och mysigt ch avslappnande men de räcker inte. De är nog känslan. Känslan man får när man känner sig som bäst i världen när man gör en perfekt runda på en tävling eller tränar dressyr hemma på banan och hästen gör sitt yttersta för att prestrera bra. Det slog mig nu att med Cloé vill jag bli riktigt bra. Jag vill bli sådär äckligt bra och jag ska kämpa för att komma dit ! Att kunna rida henne som ett. Vi har långt kvar för jag kan inte tillräckligt mycket men tillsammans ska jag och Cloé fixa det. Vi ska bli sådär bra som hästarna på tv. Vi ska kunna galoppera på stället och hoppa hinder som jag aldrig vågat innan. Kanske inte de närmaste åren men när tiden är inne ska vi klara det!!

// Candra


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan, på [email protected] kan du kontakta oss på och fråga vad du vill :)

2011-02-21 @ 14:41:03
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatering? :(

2011-02-28 @ 19:42:41
Postat av: Anonym

update? snälla:P

2011-03-07 @ 18:02:16
Postat av: Lisa

är bloggen borta nu elr vad?

2011-03-13 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0