Idag!

Idag vaknade jag tidigt och städade undan lite i mitt hus och tog en morgonpromenad med vovvarna. Det blåste och ven i träden som bara den. Efter en snabb frukost åkte jag ut till Cloé och pysslade med henne och begav mig mot ridhuset. Finns ju för tusan ingen annanstans att rida normalt på. Cloé var trippig hela vägen dit men blev bättre när vi började arbeta på bättre underlag. Vi har verkligen kommit sjukt långt på den tiden vi har känt varandra. Hon känns mycket mer naturligt rakställd och mjuk nu. Efter ridningen stormockade jag och la in torvmix som jag kallar det. Tog sedan cyklen hem igen. Det va sjukt halt och kunde nästan bara cykla halva vägen sedan fick jag leda cyklen. Borde igentligen plugga nu för snart börjar de nationella proven men ja är väl för hispig om ja sitter en lördagskväll med det ?

Jag och min pojkvän ska vara barnvakt åt mina syskon idag eftersom mina föräldrar ska på fest. Vi ska se på melodifestivalen. Men nu blir de väl att ta en promenad med hundarna!

pussen !


Cloé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0