Måndag

Vaknade och stack till skolan inget specielt orkar inte förklara elelr skriva något om skolan eftersom jag blir så djupt deprimerad av det. Kom iallefall hem till 4 och var inte ett dugg hungrig så drog bara på mig kläder och åkte ut till Cloé. Svårt att förklara men Cloé är väldigt speciel inte riktigt som andra hästar. Det har kännts som Cloé haft en liten deprimation under en längre period nu men i helgen kändes det som de sprack och nu hjälper hon mig. Jag blir gärna lite depp nu under dessa månaderna. Tycker de är jobbigt med mörkret och detta med att man inte kan röra sig = kan inte motionera. Detta mår ja inte så bra av men ja gör det bästa. Så idag va Cloé kelig och buffade och myste hade glimten i ögat med.! Verkligen jättehärlig blev riktigt varm i kroppen älskar när hon är så glad och fin. Men iallefall longerade jag lite i paddocken och hon gick avslappnat och fint hela tiden. Fast kunde ibörjan inte ens smacka eftersom hon flög iväg som en levande studsboll. Lungade ner sig efter ja aktiverat henne lite. Verkligen avslappnande att bara leka med henne en stund.

puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0