sportlov!

Lovet rullar på! Så himla härligt!Jag har hunnit med att rida Cloé alla dagar, verkligen jätteskönt. Hon har vart bäst alla dagar så jag är verkligen grymt nöjd! finns inte så mycket att säga. Hon har verkligen försökt göra precis allt som jag bett henne om. Imorgon skrittar jag till ridhuset och kör igenom henne och kanske hoppar något skutt med. Det får min dressyrsadel ta. Men mest ska jag och Cloé konsentrera oss på att öva fram framdelsvändningarna och fixa skänkelvikningarna även i traven jag ska orka. Jag och Cloé vill verkligen ha vår nu för vi är supertaggade till att klättra och träna! Har inte gjort så mycket annat på lovet. Träffat Moa och vi har haft två trevliga dagar ihop med häst, prat och mys.Vart hemma och bara städat och tagit det lungt. Var och bowlade med några kompisar igår. Det var verkligen trevligt. Imorgon kommer älskling också så ska vi umgås hela helgen! Det borde vara lov lite oftare!

/

Kommentarer
Postat av: jossa

SV: Tack så jättemycket! Vad roligt att höra :)

2011-02-17 @ 18:42:43
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0