Utsläpp

God förmiddag !
Kvällen igår blev riktig mysig, jag och min pojkvän busade runt med mina småsyskon.Riktigt trevligt. Vi somnade ganska tidigt också eftersom vi skulle släppa ut hästarna på morgonen så vi ställde klockan på halv 9. Fast sedan när vi väl vaknade orkade vi inte cykla ut som vi hade planerat så min snälla trötta mamma fick snällt sätta sig i bilen och köra ut oss. Tog ut alla hästarna. Det var 3 grader ute. Härligt äntligen kanske snön kan ge med sig. Rejält med is överallt nu. Såg även att storhagen var jätteisig på ett ställe idag. Inte bra med tanke på att springer hästarna där så lär de gå omkull. Har iallefall koll på Cloés hage. Hade tänkt mocka där till nästa helg. Det är så otroligt äckligt sedan när snön är borta så lika bra att ta bort de nu. Det nya spånet och torvet anlände igår med så nu slipper vi oroa oss över det. Jag hoppas min stormockning gjorde sitt i boxen iallefall det var torrt där idag iallefall. Nu ska jag snart äta söndagsmiddag med min familj innan älskling kommer igen. Mamma ska ju som sagt försöka motionera Cloé idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0