Farväl !

Ambitiös som jag är så tänkte jag idag kl 7.00 på morgonen , jo men de går säkert bra att cykla. Tänkte ja skulle cykla eftersom min kompis skulle cykla så tänkte ja att då kan jag också. Det gick ju som de gick den där j*vla plogbilen kan visst aldrig skotta där han skotta -.- . Får damp rent ut sagt. Alla kanske inte har bilar ? aja kom till sist ut iallefall typ en timme försenad. Hästarna levde iallefall ;). Jag och Moa släppte ut de och sedan fick tjejerna ( Cloé, Dali, Elina) stanna i stallet eftersom jag Ida och Moa skulle rida runt skogen på tyskvägarna. Cloé var skitsur men så fort hon såg att vi skulle rida blev hon gladare. Ridturen gick helt underbart skönt att jag kan hålla Cloé mycket rakare nu än innan och de är inte ofta hon drar eller är hård i munnen nu. Skönt att det går bättre. Vi avslutade dagens ridtur med långa galoppsträcken. Cloé fick arbeta i lite längre galopp och så kortade vi upp lite mer allteftersom. Blir nog bara bra för henne med några dagars vila nu.






slängde in lite sommriga bilder på Dali.

Ha det så bra !

Kommentarer
Postat av: Elin med Candela

sv: hejjsan tack de va roligt att höra fast vi har ju mycket kvar som måste finslipas lite ;) jo hon har blivit riktigt duktig :)

2011-01-05 @ 15:20:50
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0