Första skoldagen detta året!

Vaknade klockan halv 7 och de första jag tänkte på var skolan. Usch! Men iallefall fixade iordning mig och åt frukost innan jag träffade Jennah och begav mig mot skolan. Faktiskt helt okej första dan. Kanske lite överflumm annars rätt fint. De nya lärarna verkar endå inte helt tomma i huvudet men de märker jag snart. Har bestämt mig. Detta året ska bli så J'vla mycket bättre än förra. Ska peppa mig själv till att först och främst klara av skolan utan att vara lat. Jag ska fixa ett mer strukturerat schema och följa det. Funderar även på internetförbud! haha! Cloé och skolan ska komma först detta året men utan att jag blir sönderstressad. Vikten är något ja ska änga min vår åt också. Ska gå ner några kilon nu för jag måste komma iform till bikinisäsongen. Hoppas även att denna eviga snö ska försvinna så jag kan börja cykla ut. Fast det vet jag inte riktigt om jag vågar helt ärligt. Har hört om massa konstiga saker som skett i "vårt område" nuförtiden. Vill inte riskera något om ni fattar.

aja där fick ni ett litet rörigt inlägg. Hoppas ni fattade iallefall hälften!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0