Tävlingssugen!

Åååh är så tävlingssugen! Har kikat runt på lite tävlingar så jag vet vad det finns att välja mellan. Tyvärr är dem allra närmsta tävlingarna inte förens i Maj, men har hittat några stycken i mars-april som jag eventuellt vill åka på. Finns en i Jönköping om exakt 1 månad men vet inte om jag ska åka på den, tror det blir för tidigt. har inte hoppat "serriöst" sen snön kom :/ Får isf försöka sticka iväg till ridhuset och träna lite innan.

Ikväll ska jag iaf ta mig i kragen och förnya licensen för i år!




Kommentarer
Postat av: Ellen Källgren

Jag tycker att du ska åka till jönköping :) Där finns det ju också omhoppning på LD+5 cm och lite sånt. :)

2011-01-06 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0