Veckans häst

 Veckans häst är Teddy !



this is Teddy


inte kan jag påstå att Teddy förtjänar att vara veckans häst men på något sätt har han endå gjort sig förtjänt av det. . Han är så otroligt charmig även om jag personligen kan tycka han är ivägen och alltid ska busa så är han så himlans söt och han verkar även väldigt klok. Inte känt han så länge men minns första gången jag såg han. Han stog i sin box och gnäggade förtjust när någon öppnade stalldörren. Varje gång man klappade på han ville han bli kliad i öronen. Så himlans gulligt. Varje dag hör man alltid någon historia om vad Teddy försökt sig på. Kanske måla om väggarna i sin box eller hjälpa till att mocka eller varför inte ta en lekstund med hundarna och fotbollen?
Teddy är inte inriden än utan det ska ske under sommaren är det tänkt. Han kommer nog bli en jättefin ridhäst. Anki som äger Teddy tycker både jag och Julia gör ett utmärkt jobb med honom! Personligen ser jag fram imot att själv få rida ut tillsammans med Anki om cirka 1 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0